LÄÄÄNGEEE SEN BROOOR!!

HEEJ ALLA ELLER AA INGEN :D
Ni har fortf inte dött -.-

ajjjjjja, ja har nte skrivit på länge för ja o min hund va den nu hette har lixom KNULLAT PÅ ALLRA HÖGSTA GRADER!!

Hundjäkeln kan sina grejer lixom ;)
Jaa men iaaaf mitt i knullet ser vi lixom hassans pappa, ja ba ee halluu? Vafan du stöör? Sen ba lixom börja han suga av mig så ja lät han va :-O
SEN KOMMER HASSAN?! O HAN LIXOM RÅKNULLA SIN FARSA?!

 

 

Jaa, va mer har ja gjort..hm?

Jo JUSTE ja va i USA visste ni att ja va kusin med Sean Kingson..Aso hans mamma e typ halvkurd mm, så han e nte hel AFRICA eller va han fan säger att han e, aa vi va där sen ville ja ha lite sex me han ? Han lixom ba fucka ur? Man ba idjot va skäms du för vi e kusiner? SHIT ASO , förstår mig inte på USA människor :S.

Aa sen jaga ja han naken ii typ hela hans villa shuut aso den e större än slottet! :-O
Hans mamma ba vf springer ni, ja ba han vill nte knulla? :S
Hon skällde ut han sen sexa vi, shiit aso ja ångrar de människan e så fet kunde nte andas riktig fetto aso !
Hans mamma e proffs på kuridska! Juste hon e nte ens brun egentligen hon badar i chocklad me säg inge t Sean han kommer knulla sönder henne människan kommer nte kunna andas SHUUT FETTO BRE, åkte in i sjukhuset pga han, gasmask o allt öxööw ..

Aaaaa va mer har ja gjort? aa ja har typ nte gjort nå mer än ba knullat?

LIXOM RÅKNULLAAAAAAAAAAAAT , aja nu ska ja gå våldta min hund han gillar sånt ;D

Knullirullnull HEJDÅ !


Kommentarer
Postat av: MIKAÄLA

det är så kul att sverigets stursta dysselexi-blogare är back on track! NEMLIGEN JAG, MIKAÄLA! http://cindirellas.blogg.se/



P.S. DETTA ÄR EJ NÅGON REKLAM FÖR MIN BLOG, DET ÄR ALLTSO INTE REKLAM FÖR MIN BLOGG.. JAG ÄR KEND SÅ DET RECKER OCH BEHÖVER ALLTSO EJ NÅGON REKLAM FÖR ATT FÅ LÄSARE D.S.

2011-09-29 @ 00:19:32
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0