Tjenixsen sa Blixten <33333333333333333333333

Tjabba tjena igen da kära vänner! Ni kanske undrar vad jag har haft för mig today, jo det ska jag tala om för er.
Idag vaknade jag klockan halv 8 o 30 (så jävla sent än vanligt), hur som helst så hade jag en väldigt frusterade morgondag. Jag hade väldigt brottom för att klockan 13.00 skulle jag till Lidingö och träffa mina kollegor. Tänk er hade bara 5 timmar på mig att äta frukost och sminka mig och göra mig iordning fyfan va lite tid, har funderat på att köpa lite tid på blocket.se har hört att dom säljer ganska billig tid där.

När jag kom till Lidingö så var jag typ med mina vänninor, vi var typ i Ginaww och köpte kläder till typ mig, jösses amalia vad typ varmt det var idag, tycker inte ni typ det? men det har varit en rtyp olig och typ kul dag som jag brukar säga på Onsadagar, men jag hade typ så lite smink på mig så ingen ville typ komma o typ snacka me mig typ.
Men nu ska jag gå och typ fixaww mig ska ut och grilla bullar med Kalle och Urban Larsson (min bästaste bästaste bäste bästa vännen jag inte har).

Vi höres! pyss och kr

Pöss på römpan stömpan ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0