SHO HEJSAN BRÖDRAR Å SÖSTRUR !!!

Jag er så jädrans trött att min aktiva energis förmåga har slocknat, men var ba så jävla typ tvungen att skriv ett nytt inlägg till mina söta fans där ute i den vilda världen! (puss på er, hoppas ni dör på onsdag)
Alltsåå typ ba msåte berätta om hur mycket jag längtar efter tills imorgon dagen. För att imorgon vilket är (Torsdag) så ska jag till Elverketww med Anders och pettson :D:D jag läntar så frusterande mycket och ska ha på mig extra mycket puder!! det finns såfinaflickor och heta pöjkar där alltså shiiiittt. Jag ba dööööööör som in i satans öronsoppa

Aja jag håller på att göra en ny låt som heter Fjortisarna i samhället,( asso ni ska veta hur typ bra den eeeee)
Ni ska få höra mer om den tommorow om ni itne har tur. Men nu ska jag gå och slagga för att kunna vakna om 10 min ska ut o festa i Vällingby med Lisa och annsofia!!

Aja good night
pyss o kram öronslam

<333333333333333333333333333333333 hehehe


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0