Klimpen här

hej alla dildosar. Sitter och checkaar in några opererade bröst på internet, FLÄÄSHIT!. Jaadu, ska ta och rulla vidare. ville bara säga att jag är Klimpen, pelles best friend lixom. idag var jag på stan och det typ stirrade en tjej på mig man ba ''Hallå, not singel BITCH''. Så jag ska gå därifrån när hon plötsligt gör ''telefon'' saken vid handen.  Jani heeee call me. dra abri, jag ska call dig? PFF!

Japp, I'M KLIMPEN. Är syrian, mitt namn kmr från en klippa, föddes där, är ett underbarn! MÖHAHAHA! Nu ska jag checka in angelina jolies rövhåla! FELFRI ELLER NT?

//KLIMPAAN LIMPAN

Kommentarer
Postat av: mowada

sv: Jag gillar er blogg skit mkt, den äger och den är underhållande.:D hihi.. tack för att du gillar min/våran blogg. puss på dej med!!:)

2009-10-28 @ 11:54:07
URL: http://kubmow.blogg.se/
Postat av: --

HAHA er blogg e skit bra :D!! rolig att läsa, jag diggar den

2009-10-29 @ 15:41:24
Postat av: mowada

sv; tacktack.. uppdatera mer!!:D:D hahah det e kul att läsa det e därför.



hare bra!

2009-10-29 @ 20:03:40
URL: http://kubmow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0