Hej bitches.

Hej mina fula ungar som läser denna fina blogg, men som blir smutsig när du läser den.

Asso... typ jag har inte bloggat på ett tag för att lixom .. Jae GRAVID! :D:D. Naeej ja skojja baara XD. Men jag skulle kunna för jae typ bög. Sen när bögar har sex lixom så blir dom gravida genom rumpan. Hehe, sen går man till toaleetten och där kommer ditt bruna barn ut. Som luktar skit!

Jaja, nog om samlag! Men iafl jag haar inte kunnat blogga för att jag har vart i Indien 8-).
asso jag blev typ dum, för jag fatta inte ett enda skit dom sa på engelsa. T.ex:
- Hello, how mutch does the clock cost?
- Nakpaka lakanakashaka laaaka!
- Ehh.. Right .. Hassan jag tror att han snackar ditt språk.

Vi blev typ askända där. Hehe, folk trodde att vi va solen för att indien e så mörkt. Åh nej, vilken rasse jae. Vet ni vad - JAG SKITER I!
Vill ni lära er hej jag heter på iranska - hangaaaaaaaaaaaaaaaaaah shuuuutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah llllllllmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaaah. Men nog om religoner lixom! Asso vae det med sverige? Dem släpper in varenda import i världen. Sverige kommer fan bli mörkt :'(.

Men vet ni vad jag shoppade igår. Kolla in dem hära fläshiga byxorna. Dom ska jag absolut ha på fest!
Guuud lixom! Kosta bara 8000,0000 spänn plus rea & pant!
Jaja fortsättning till imorgon dagen.

Shit! Fick nyss ett samtal av ragnar . Den där kurdjeveln har rånat filmkedjan. Fan va smart dåe ... -.-

Men nu till min DAG :D:
Idag har jag varit och solatww i Bromma. Det var väldigt trevligt och alla var så generösa och attraherade.
Alltså ni ska veta att det har varit en jävligt sjuk dag, en man vid 53 års åldern kom fram till mig och frågade om jag var singel, jag svarade med en modbjudande blick och bad han at dra åt helskotta.
Men annars har det varit en rolig och kul dag. Men imorgon, blir det roligare imorgon? ja, det är frågan.

Imorgon ska jag gå till Ingmars udde och färga håret, (orkar inte vara blond längre, hmm.. emo pelle passar ju bra ..) sen så ska jag till Donken och dricka vatten, och på kvällen så ska jag festa hela morgonen. Hoppas bara att allt går som det ska och att går snett. =D. Hejdå mina fula läsare. Hoppas att jag dör imorn så att jag slipper att blogga ´på denna jädrans skitblogg. PERKELLE VITTO HELVETES QUZ! :):):):). Mitt nya hejdå snack :D:P:P:):)

Aja nu ska ja gå till plattan och köpa chocklad, pyss och kram festlan.

<33333333


Kommentarer
Postat av: C

TA ALDRIG BORT DIN BLOGG! BÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTA ASSO JA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR AV GAAAARV HEEEEEEEEEELA JÄVLA TIDEN HAHAAH!

2009-10-05 @ 21:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0