Hane våldäkts man ö ö ö .

Hejsan! Aso jag har grovt benvärk*. inte biensjuk hassan. höhö min lilla import* och inte imporrt hassan! aso tänk. han har bott i sverige hela sitt liv. hane t.o.m. född hära -.- , shit! höll på att glömma lixom! idag så vart ja i t-banan lixom ,  sen lixom jag å ragnar öppna typ mjusik typ högsta volymen lixom ;D. sen jag öppnade låten: Alla som inte dansar är våldtäkts män. sen typ alla människor i t-banan danza förutom en! en liten *halsbränna* man! sen jag ba: ö ö ö due våldtäkts man. sen han typ lixom typ lixom drog ner mig byxorna och gjorde lite "fängelse bazz". alltså han våldtog mig. fast konstigt nog så njöt jag av det`? men sen kom min hund (jaa jag vet har fortfarande inte avlivit honom), sen min hund ba "HAIJAAAH, BAZZA INTE MIN HUSSE!" , sen hundisen typ tog sin nagel och gjorde den till en kniv och högg våldtäktsmannen i benet , och sen bet han honom i ögonbrynet. sen sparka hundis honom mellan benen så att en "boll" gick av. ja tyckte så synd om våldtäktsmannen så jag anmälde inte det!

MEN THACK HUNDIS (=HAR FORTFARANDE INTE DÖPT HONOM) , DU BETYDER MYCKET. I ♥ MIN HUND ;D;D;D ;);););););););) :*:*:*

PERKELLE VITTO HELVETES QUZ! <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0