Göteborg, Botkyrka, Loppis å Tensta

Hallojsan min bajsiiga blogg lixom ^^. Wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap ?? ;D;D♥

Nu ska ja berätta allt i olika delar.

Loppisen:
Loppisen ägde hårt som bollar lixom^^. det va söpperdöpper kuligt däär asooo! ja hittade några fläshiga rosa, gröna, svarta, blåa å röda byxor. sen lixom såg ja min mamma där som var vid kurdståndet och köpte en massa billiga saker. wooaw.

Här bjude ja en bild på morsan ;)

coolaste modelbilden Lixom Typ Lixom Typ :d

sen chillade vi i MACDONKEN liiiiiiiiiiiixooooooooooooooooooooooooooooom :D:D:D:D:D fakkjo :D:D. hHAHAHAHAHAHA DAAAAAAAAAAMP KRIIIIIIIIG §!! <3333333§§§§§§§§§

// Jaja!!

Botkyrka:
I botkyrka vare bäst! Vi hittade minst 2 svennar men de var inte svennar. de var halv,, fast de va nte värst stolta över d. ungarna borde skämmas, för här äre SVENNEPOWER. men ja ba: ursäkta mig ? vetu var svennarna finns, till en pojke som var svartskalle. då börja han skrika: KAHPO NIKEMODEMO CHÖNI , lr vafan han skrek ? sen ja ba hassan va betyder d ? han ba: det betyder jag har ingen aning faktiskt men gå å snacka med min pappa som är där vi hörnet :). haha trevlig grabb ^^, men sen vare ett typ blattegäng och alla pratade typ såhära:
- ej du bror sörru, kan du ta och baxa en läsk åt mej e du snäll sörru ?
- aahlan brorsan nej sörru du vet aina kommer att sluka mig lixom sörru :).

hehe trevligt språk ^^, men ja trivdes inte där för att alla gav oss mördarblickar lixom ;O

så vi flytte till Askim i göteborg:
Och där trivdes jag bäst! varenda svenne kom fram till mig och sa "Nämen Välkommen Till Göteborg" och sen tog de blick på hassan och sa "Jaså Ni Åkte Med Taxi Hit ?" , då börja hassan gasta som föritusan: "Fan Din Dumma RasseJävel, Ta Och Sug Min Kuk Aso !" , gissa hur svennens min var då :p. menmen så bjöd de oss på grill. men så fort hassan gick förbi skrek alla: AL QAIDAAAAA !!

Tensta:
Shiizzes va alla var rädda för oss. de trodde att vi var i eld så nästan varenda människa kastade watter on us :s. Jaja berättar mera senar :*_:*:*:* baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj 

Kommentarer
Postat av: E

hejhej (:

vad har du för planer denna fredag?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-16 @ 09:46:00
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma,

hejsan! hittade in hit till din blogg av en slump och måste säga att du har en väldigt fin blogg! tycker du detsamma om min? då kanske vi skulle kunna lägga till varann på bloglovin?=) ha en fin fredag!=)

2009-10-16 @ 09:48:17
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: selma

Hejsan, jag har en outfittävling på min blogg,

det vore jätte kul om just DU ville medverka,

det enda du behöver göra är att skicka en bild på din outfit till [email protected],

tack så länge och ha det så fint!



p.s, super fin blogg!



K R A M!

2009-10-16 @ 23:17:41
URL: http://selmabelmas.blogg.se/
Postat av: mowada

hahahahah jag dör av garv. så skön due. de sant alla i botkyrka är hur kaxiga som helst och de pratar blatte språk. men 145 äger breeh haha:D



hare bra

2009-10-26 @ 23:02:02
URL: http://kubmow.blogg.se/
Postat av: --

HAHAH asså roligaste bloggen samma språk har vi här där jag bor .. yoow

2009-10-29 @ 15:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0