göstis från böstis

alåe mina höriga imporrter från andra siden jörden. de e hassan. pälle har biensjuka soh hen har ont i sin bienen. så jeg pälles bastis ska gesta! söper köligt! ideg ja åch mina 20 söskon kurde knull! altsa dän läken dar man gömer seg sen äns kömpis hittar deg. ni vet knull! jäja soh jag, al jazir, al jazira, fatima, al qaida och hissne gåmde öss på sämma stalle! och Ahmid min littlebror skulle hätta oss :D. men sooh kom ragnar åch reta oss. han sa att vår mäma födde 20 barn för bärn bidrag! :'/ ..

män pöss åch hejda ♥  /HASSAN


Kommentarer
Postat av: EDGAR KARLINGVAR JÖNSSON, NI VET ALLTID BROR

HAAAHHHA, DU E FÖÖÖR SKÖÖÖÖN BRE BROR MIN, HA DER BRA HASSAN<33333333333333333333333333333333

2009-10-09 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0