fitta oxå!

fiiiitttaaaa och kuk oxåååå ! jag har skirivit en hel uppsats om samlag som jag ska läsa upp till barnen i 6års i humelskolan. Men fiiitttaaa oxååå så glömmde jag att spara, så jag var tvungen att förklara hur bög samlag går till. och gissa hur deras miner va när de gick ut? jag tror att en grabb spydde oxå. men vafan de är ju 6 år, så de borde kunna bättre! deras morsor eller farsor lär de aldrig det ,,, tror jag !? =D , men en grabb kunde ju allt. fast han hade ju mustach och allt? jag tror faktiskt att det va en lärare ,,,

Men Pyss Och Hej.

BTW: hade inte mycket att skriva om :P♥

PERKELLE VITTO HELVETES QUZ! <------------------------------ DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITCH. AAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIQAAAAAA

IM GOING BACK TO AFRIKAN NIGHTS HUH!!! :D:D:D

FUCK UUUUUUUUUUUUUU! :d::d:d:d:d:d:d:dd: JAG DÖÖÖR FÖR SVÄRJE MEN VILL UTVANDRA ;d;d;d;d;d;d;d;d;d

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSS OCH KIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSS OCH BAAAAAAAAAAAAAAJS

HIHIHIHIHI JAG TAPPA MITT HUVE!!!
ÅÅÅH EN MASSA NERVER HAR SPRIDITS UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD


UH UH UH UH UH UH UH UH UH

Kommentarer
Postat av: Pelletvån

pellett, det verkar som att porr videon ja shikade till dig var fel, ja råka skicka den somaliska kvinnan som strippa men det ska vara en afghanistansk puppi strippa som ska vvara helt naken HOHIHAHÖ :D

2009-10-09 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0