2 kkommentarer :D



Okej, nu har jag 2 kommentarer :D. så jag svarar en i taget bre ;D

Till: EDGAR KARLINGVAR JÖNSSON, NI VET ALLTID BROR.
Nämen varför e jag skön? jahaaaaa, menar du i sängen?

Till: Pelletvåan.
Jaha brorsan :D , du kommenterar igen ;).
men jag håller mig till bögsex .. men mor skickade en fantastisk porrfilm som jag och ragnar kollar på när vi pippar x). menmen ,, har du fått min present? en radiostyrd dildo som ska in i röven ,, ;)

Men jaja d va allt göllisar ;D. Pussar :*:*


Kommentarer
Postat av: Hassans far

prÄta intä om hassan i dinn blögg, din jävel brude lille flickä jävlä buug .. jä kumr stöppa dildu din rumpä dinn jävlä buuug

2009-10-09 @ 23:24:57
Postat av: MIKAÄLA

hej min BFF

2009-10-10 @ 12:01:22
URL: http://cindirellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0