CHARLIE the loser!

hej alla som alla vet så vann jessica lr Lola daaah !
ja hade fuskat ja skicka in alla röster på mej o dommaren gav mej böter..........!
iaf grattis Jessica min Lola!
va ska man göra om man e en tönt som mej'?
ja e glad för syrrans skull me aja bötern va på ungerfär en miljon ''/




vf gjorde ja så dumma dilan jävla jag!
tänker ja hela tin!
om ni undrar så e ja svensk från kurdiet!
df e ja så dukti på swedi me iaf!
kan nt fatta att den där fittan vann ja fick nt en enda röst för i hellskotta!
vf e mitt liv sånt skit?
ja hatar d !
aja ja ska nt tråka ut er me aja !
asso ja kan nt fatta att alla rösta på Jessica lr lola da hon fuskade nt ens en enda gång lixom!
vikken jävla tur bitchen hade!
aja puss på röven // the loser ( Dilan, Charlie)

Kommentarer
Postat av: jaduu checka in coola bloggen www.piiafashion.blogg.se ;) ANNARS SÅ BAJSAR JAG I KORS PÅ DEJ!

WOOOOW LIBANESEN (L)

2009-06-06 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0