,,,,,,,

Hejsan! Tyvärr har jag inte bloggat på några vintrar för att jag har festat mycket med min bror discoturken :) Och ja, han heter så. Har ju sagt ju typ 1000 gånger att våran mor gick på heroin när födde och döpte oss. Men lyckade blev vi! Bara Pelle 2 blev lite.. Nja, cepe skadad. Men annars mår vi bra och är friska! :D Och jag har ju sett att folk har undrar hur gammal jae.. JAG ÄR EN POJKE I 17 VINTRAR!! Fy helvete vad monstren kan va tröga?

Aja en annan orsak att jag inte bloggat på ett tag är att jag har vart i Kurdistan mountains igen. Liksom de hade ropat tillbaka mig liksom för att när jag vann liksom den där skönhetstävligen.. :D Jag skulle liksom vara coach till en av finalisterna som vann också! Yippi! Jag har tyvärr inga bra bilder på henne, men här får ni bilden som hon vann med!!!


Nice hehe.

Anywaay så ska jag ha sex med Ragnar nu! Puss på rumpan stumpan! :)§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0