uttråkad ... /pelle as usual XD <333

åååh, åååh, åååh!! jage så jävla uttråkad. ragnar tar åå kollar på den torra serien seinfield. :)

helvetets ögonsåsar vad ja blir rasande förbannad på ragnar! vi gick beställde en pizza ( hemkörning ). sen hyrde vi filmen broke  back mountain. ååh så jävla heta killar. då sa ja t ragnar att keith ledger är assnygg. då innan ja kunde säga sås, kände ja att ja fick en hård spark i huvudet, från ragnar. jag skreek på hnm åå fråga varför han gjorde så för. då börja han storgråta åå bad omförlåtelse, åå ja fötläät hnm. gissa om ja hade ett puma avtryck på pannan hela daan? Sen ko  pizzorna åå på flera meters avstånd innan ragnar la pizzorna på bordet luktade rumpsvett som hos en åsna ... det såg ut som amazonas djungel helikopter :s. Ragnar startade direkt med att äta skiten.. Rätten visade sig heta krokodilögonsåsar med marmeladsvettssoppa. Jag testade en tugga bara för kärleken men sen.. åh fyyfaan sen.. skreeeek jag att det smakade bajs och innan jag äns hann blinka igen så högg Ragnar mig i handen med gaffeln och jag kollade upp på hans ögon som var rööda av argheten! Sen kom min naturbegåvade hund och flykickade ragnar i ögat sen skallade honom i käkbenet. ÄLSKAR DIG HUNDIS =)(har inte namngett fittan än). Nu är jag hemma och jag är så fasans fulligt arg ! Får huvudvärk i ryggen.. Men nu ska jag gå och lägga mig.

Ha det så braaaa allesammans, kom ihåg smaka aldrig på den där skiten, men om de är nån sexig pojke där ute kommentera inlägget sötiiiws <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0