Pelle !!

heejsan dete fortfarande bögen pelle. Asso, ni kan aldrig gissa  vaaad som häände ....
jo, hassan , jag åå ragnar sitter i drömcaféet i afghanistan. ´sen kmr en kvinna åå slår hassan i huvudet åå säger ngt på afghansika. sne hassan blir helt chockad åå fattar ingeting... sen kommr borat från ingenstans åå börja moonwalka micheal jackson mitt på bordet! :o.då kmr osama bin ladin åå frågar om vi kan hitta ett gömställe till hnm. sen vi ba : shiet, javisst!.
då vi hittar ett gömställe åt osama. sen han tackar oss, sen kom borat igen från ingenstan åå han åå osama börja moonwalka åå börjar sjunga beat it. shieeet asso viken daag!. sen osama va så tacksam åå gav oss en jetplan då vi kan åka överallt. så vi åkte till kazakstan för att borat övertygade oss att vi skulle åka dit. Ja, så vi träffade hans familj åå hade fest... Ja det va min dag det.

btw: jag hatar alla era läsare åå hoppas att ni blir på körda på vägen hem från skolan !

Puss på rumpan stumpan <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0