men förihelvete ragnar !!♣/ pelle

heejsan kuk läsaree !! har jag sagt hur mkee ja älskar er?? * Halsbränna *.

Jaja , ida lagade ragnar kötlimpa med lingon, potatis åå brunsås. gott gott gott!
joo efter afghanistan  drog vi te club glamour åå dem spelade min favvo låt ( lyssna :

 ). sen såg jaah lola som ville festa med oss, så vi shaka lite på götten åå sånt. sen ragnar säger att han har tråkigt åå vill tagga hem. Sen på vägen hem träffade vi hassan åå dexter ( hassans syster ). sen ragnar börja smiska mig på rumpan :s. sen ragnar gjorde ngt ( en hemliis ) så ja börja jaga hnm... åå sen ramla jag åå råka svälja en hammare. Ragnar din bög vänta tills jag får tag på dig. guuu' va svårt ja kmr få att bajsa ... :'(

Pöss på rumpan stömpan <333.

(fuck alla läsare!`)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0