Gästis från Pelle. (charlie åå lolas bögkompis)

heejsan alla bögar. jage pelle charlie åå lolas bögkompis. Min pojkvän heter ragnar. åå sen har vi mitt ex hassan. så från åå med nu ska jag BLONDINPELLE blogga här.. nu till min dag...

Hej igen mina raringar, jag hoppas ni vet att jag är homosexuell men gillar ändå tjejer.
Idag har jag typ varit i Staaan med mina friends , Niklas , peter och Bill (som vi kallar för lantisen för att hans pappa är bonde och tack vare honom har vi idag mjölk och andra ko produkter på bordet).
Whatever, ooooh döööööö , dagen har varit så låång idag .. varför går det så sakta fööör herre jösses. Angående min låt som jag tidigare skrivit om så är den snart klar så ni ska alla få höra den (¨ååååååååååh den är så bra).
Det sjukaste som hänt mig today är typ att en kvinna kom fram till mig för att jag inte ville köpa samma tandborste som henne och frågade om min subbtraherade utvecklings  förmågs impulsiva samordnings spektakel stämde, så jag svarade med starka, ljuvliga och rara små stora ord att den stämde alledels rätt, om jag får påpeka det med mina egna åsikts behov.
JAja nog snackat om vad jag har gjort idag, ni kanske vill veta vad jag ska göra imorgon? Inte?? okey skyll er själva då, tänkte berätta om hur kul o roligt och tråkigt men ändå roligt jag ska ha imorgon men aja.
hahaha vill ni vetavad jag göra nu da?  jag sitter och fnissar åt mig själv och håller på att kolla på dom nya sommar kläderna jag ska köpa vill ni veta hemsidan? ätbullar.se så fina kläder jag blir så generad.
Aja innan jag lämnar er och säger adjö för today så vill jag ba säga att jag hatar er alla som läser min blogg och hoppas ni får mardrömmar när ni sover.



puss på rumpan stumpan <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästaaah

2009-08-13 @ 16:10:07
Postat av: Testar faktiiist!!

TEEEEEEST!!!!

2009-08-13 @ 16:14:49
URL: http://Testiiish!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0