asso ! ... §

Hej igen alla, blondinpelle before night, skönhets sleeping - inlägget på gång nu!

Asså jag försökte gå och lägga mig men min hund e galen alltså! Jag hörde att nåt rörde sig i vardagsrummet men när jag kmr dit så kunde jag aldrig tro det.. hundjäveln börjar moonwalka åå dansa till micheal jackson och det sjukaste är ju tywp att jag inte vet hur han fick på datorn, laddade ner hela micheal jacksons album och installerade Itunes på datorn och sen kopplade in den till tv'ns surroundljud system. Jag blev så arg så jag sparkade hunden i nackbenet och den bet mig i ögonbrynet..

Men sen så gjorde vi peace och nu sitter jag med hunden i mitt knä. Vi har det jätte trevligt tillsammans och vi har blivit nya bästa kompisar. Framtiden ser ljus ut för båda oss men funderar på att avliva honom imorgon. Ska binda honom vid ett träd utanför mitt huss för jag orkar inte med hundskrället längre, vill ju sova vill inte se en naturbegåvad hund dansa i mitt vardagsrum.

puss på rumpan stumpan <333


Kommentarer
Postat av: Okänd.

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAH !!

2009-08-29 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0